Makse ja tarne

Veebipoes saab tasuda toote eest ülekandega (arve alusel).

Meie veebipoe makselahendusi vahendab Swedbank AS koostöös EveryPay makseportaaliga.

On saadaval järgmised maksevõimalused:

  • Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Revolut
  • Mastercard ja Visa kaardimaksed

Pärast makse laekumist võetakse Teie tellimus täitmisele, tasutud arve väljastatakse koos kaubaga.

OMNIVA PAKIAUTOMAAT  

Valides selle tarneviisi, saadame tellimuse valitud Omniva pakiautomaati. Kui pakk on jõudnud automaati, saadetakse kliendi mobiiltelefonile SMS, kus on vajalik uksekood paki kättesaamiseks. Tasutud tellimus saadetakse välja 2-10 tööpäeva jooksul. 

SMARTPOST PAKIAUTOMAAT  

Valides selle tarneviisi, saadame tellimuse valitud SmartPOSTi pakiautomaati. Kui pakk on jõudnud automaati, saadetakse kliendi mobiiltelefonile SMS, kus on vajalik uksekood paki kättesaamiseks. Tasutud tellimus saadetakse välja 2-10 tööpäeva jooksul.

Tulen ise järgi

Kliendil on võimalik soetatud toodetele järgi tulla kokkuleppe alusel, helistades numbrile +372 58535477 või kirjutades e-mailile [email protected]

Tooted saab kätte aadressil Pirni 6a, Tallinn, Harju maakond.



Kui tarnes peaks tekkima tõrkeid/viivitusi , siis teavitame sellest e-maili teel.